Leta i den här bloggen

måndag 7 november 2011

3 Veckor utan pälagrisen

Denna dag fick en oväntad vändning. När mitt ex Johan skulle komma tillbaka med Tudor mellan 13-14 så blev det helt annat än vad vi väntade oss.

Johan ska iväg på en lång resa i december och frågade mig om han fick ta med sig Tudor till Göteborg i 3 veckor tills det är dags att åka. Min första instikt var att säga -Näää det känns inte bra. Men efter lite överläggande så kom jag fram till att det vore nog mycigt för Tudor att få vara med Johan i några veckor och slippa vara nr 2 en liten stund. För det är så det blir när man har husdjur och sedan får barn. Djuren får stå en aning åt sidan i jämförelse till hur det var innan. Nu ska jag försöka unna johan att mysa med hunden vi faktiskt delar i 3 veckor och jag ska njuta av att veta att han har det bra medans jag kan koncentrera mig helhjärtat åt bebisen istället tills bulldoggen kommer hem igen i början av december. He will be home for christmas :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar