Leta i den här bloggen

torsdag 10 november 2011

i dag

Idag har det varit en något lugnare dag än de hittills denna vecka. Lillen vaknade som vanligt 05,16 och då tar min ängel Jimmy upp lillen. Enligt utsago bajsar han 05.25 varje morgon så Jimmy sitter redo med en ny blöja på golvet i vardagsrummet medan lillen leker sig trött. Kl 7 får jag tillbaka honom och har jag tur då (vilket jag hade i morse) så sover lillen då. Upp går vi vid halv 8 och idag har vi sedan varit och handlat, tagit emot besök från mamma som fortfarande inte var helt kry och min svägerska Nettan kom med bullar på eftermiddagen.



Tuuuut tuuuut säger tåget nere på golvet och jag måste väl gå tillbaka och leka med lillsnoris så fort som möjligt nu. Nu är det Adam Live, då kommer han somna inom 15 minuter. Inte konsting att han gör det för Karin Da Silva är den tråkigaste människa i mannaminne.

Imorgon kommer jag väl svära ofrivilligt av bara helvete och använda guds namn i onödan ( eller vad det nu heter),  på kyrkans öppna förskola igen. Hoppas att jag slipper den obligatoriska offentliga steningen av okristliga småbarnsmammor som äger rum på fredagar kl 14 jämna veckor. Ja men det gör jag ju, för jag bor i Sverige.  Hawaii på den :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar