Leta i den här bloggen

tisdag 8 november 2011

I Uppsala på visit

Morris och Fabian leker på mattan

Morris nyps lite :)
Jag och lilla söta Fabian
Jessica leker med Morris
Försökte åka i tid så jag skulle slippa köra hem i mörkret men jag fick njuta av en vacker solnedgång på vägen hem.
Morris somnade ovaggad i bilen på vägen hem.

Idag har jag och Morris varit på äventyr ända borta i grannkommun :). Vi var och hälsade på finaste brorsdottern Jessica och hennes lilla Fabian som nu är 4 månader. Jessica bjöd på lasagne och vi pratade länge, länge medan våra pojkar lekte på golvet.

Det är så mycket jag ser fram emot när det gäller Morris och Fabian. Tänk att de har varandra i varje familjehögtid och jag vill att de ska bli de bästa av vänner.  Om något år kanske de leker med bilar (eller dockor :)) ihop, vi kanske åker på semestrar ihop så pojkarna kan leka och tänk alla jular som de ska slåss om leksakerna de får..  Redan idag vart Morris lite hårdhänt när han skulle pussa Fabian och nöp honom lite hårt. Fabian grät lite och jag tröstade och tänkte, detta är nog bara början på hur mycket dessa små pojkar kommer leka och slåss :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar