Leta i den här bloggen

fredag 18 november 2011

Vår sång

Nykära i fabruari 2010
Kikar på Helenius hörna och mindes när jag såg detta på tv. Sommaren 2010 och jag och Jimmy hade just köpt denna "barre" som vi idag sitter i.



Tänk om man fick något såntdär "lull lull" på ens eget bröllop (om det nu skulle bli av någon fin dag i framtiden).

Jimmys och min sång är ju "Underbart" av Kalle Moreus.
Det råkade bara bli så eftersom vi var på en av våra första dejter på slagerfestivalen 2010 när den spelades in i Sandviken. Jag tror Jimmy innerst inne gillar låten men det stör mig en smula att han säger att det ser ut som någon "givit byfånen en gitarr " när Kalle spelar den..

Såhär såg det ut för snart 2 år sedan då det uppstod ljuv kärlek mellan mig och den där tjommen som just nu ligger och dregglar och drar timmerstockar på soffan här brevid.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar