Leta i den här bloggen

fredag 25 mars 2011

En till sömnlös natt har gått.. Jimmy och Tudor bildar snarkkartell på höger sida sängen medans jag roar mig med att gå upp och kissa varje halvtimme och varvar detta med att snyta mig och nynna så grodan slutar sparka mig i revbenen.

Efter att äntligen somnat, någon gång vid 7 tiden, sov jag ända till 10.30 och vaknade av samtal från Jimmy..
Promenad med Tudor fick mig att verkligen längta efter våren och att vi fått några påskliljor vid kanten av huset gör ju inte att man längtar mindre..

Kl 12 tittade min fina svärmor förbi på en kaffe och lämnade fina lakan och filtar som hon hade köpt åt grodan. Hon och jag satt och pratade om bebisar och framtiden i 3 timmar. Tyvärr så genererar en sittande upprätt ställning förlänge extremt svullna ben på mig nu, så när hon åkte så såg mina stackars vader och fötter ut som spikklubbor. Bara att parkera sig i högläge och vänta på att Jimmy och Nea kommer hem så vi kan påbörja helgen :)


Soluppgång i vårat sovrumsfönster

Liljor vid källarkanten får mig att längta efter våren
Utsikt från vårat vardagsrumsfönster.. sitter och kikar ut och känner våren på gång


Men nu blir det högläge för fossingarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar