Leta i den här bloggen

tisdag 1 mars 2011

Vem f"¤% orkar?

Jag har gått i klackar från att jag var 15 år tills för något år sedan.
Jag skulle ALDRIG gått till affären utan att vara "makead" och fixas för bara nått år sedan.
Vad hände?
För tillfället orkar jag knappt blåsa håret torrt efter duschen utan låter det självtorka till ett halvvågigt nystan.
Tänkte på detta idag när jag gick ur duschen och funderade om jag skulle orka dra på lite mascara eller inte. Är det såhär det blir eller är detta ett graviditetssymptom? Jag menar, vad är det för mening med att kleta på smink, locka håret och piffa när man i alla fall ser ut som en tunna på två ben med en fullmåne till ansikte.

Min vardagsmake ser i dagens läge ut såhär
1. borsta på ett lager mascara
2. ge dig själv ett par rediga flator på höger och vänster kind för färgens skull
3. Lite vaselin ger läpparna en härlig glansl ;)
4. Sätt upp ditt våta hår i ett skatbo på huvudet (eller som Jimmy brukar kalla kreationen "fontänfrilla")
Hepp! Your good to go.



Frökens tisdagsfrippa. Lägg märke till den fantastiska klippningen från tidig augusti som verkligen ramar in det klotrunda ansiktet, samt den musbruna färgen blandat med helt naturliga orangea skiftningar


Tunnan

"Dolled up" för tisdagens galamiddag (chile con carne framför bachelor) ;)
Vad god bortse från de ENORMA graviditetstuttarna ...



Det är roligare att göra fint hemma för tillfället. Tulpaner är väl vackert. ett säkert vårtecken:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar