Leta i den här bloggen

onsdag 16 mars 2011

Sitter och dricker varm saft efter att jag har haft ont svårt att svälja i eftermiddag. Vet inte om det har och göra med att det är suuuuuperkallt i vårt sovrum (by choice men ändå) eller om det har att göra med att jag inte fick någon som helst sömn i natt pga kronisk kissnödighet, mycket tankar och en incident som gjorde mig väldigt ledsen igår (och det gör fortfarande ont när jag tänker på det).

Hur som helst så blev jag lite gladare av att se Tudor vila i sin korg i dag. Han har radikalt ignorerat den fina korgen som Jimmy köpte till honom i höstas men nu verkar han bli mer och mer förtjust i den och det kan inte komma vid ett bättre tillfälle.

Jimmy kom hem med "ALF" idag :). Alf är en spelande kanin till grodan och när det plingar melodin till "sov så sött, slumra in" i vårt sovrum så blir det ännu lite verkligare att det faktiskt ska komma en liten bebis in i vårt liv väldigt snart.

Imorgon händer den där spännande grejjen igen, vi går in i en ny vecka. Vecka 32!

Lilla speldosan "Alf" från pappan till Grodan

Tudor myser i sin korg
Han är så söt när han sover :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar