Leta i den här bloggen

lördag 12 mars 2011

Fix och trixdag

Idag har mina fantastiska föräldrar varit här nästan hela dagen.
Uppgiften var att släpa upp en väldigt fin byrå till lillgrodan som skulle stå i vårt sovrum, hämta ner hörnsoffan som stod på vinden och klä om den i röd Manchesterklädsel, ta upp den grå soffan på vinden, sätta upp persienner i sovrum och vardagsrummet. Jimmy lagade mat till oss alla och fina Semlan kom och tog ut Tudde på en riktig långis runt golfen.

Nu väntar snart en födelsedagsfest hos Marie med lite schlager och mys så Linnea och Jimmy får roa sig själva ikväll..

Hörnsoffan med Jimmy och Nea i.
Lillgrodans nya byrå. Där har jag nu vikt ner alla kläder jag fått till honom och satt upp söta hjärtan som Semlan sytt på jobbet. Lägg även märke till den fina nallen som mamma har köt till grodan samt min egen favorit från tidig barndom "Tummen" som har fått tagit plats på byrån :)
Jag är klar att gå.. Man gör så gott man kan, ansiktet är lika svullen som mina ben och det säger inte lite det, till och med näsan är bredare :S


1 kommentar: