Leta i den här bloggen

måndag 28 mars 2011




Måndagskväll!

Jimmy åker iväg på Judo på kvällen och jag får husera själv bland tv kanaler och bloggar.. ikväll är ju det bästa programmet som går nu, "en unge i minuten" och jag började med att titta lite på mamma byter bo på fyran, men det verkar ju sådär så jag läser lite skvaller emellanåt också..

Något gott måste man ha en sån här kväll och jag har gjort i ordning min absoluta gravidfavorit..
Hallon med sötningsmedel på, äppelbitar och lite mörk choklad. Till det Trocadero light som är en ny favvo..

Ebba von sydow har köpt en ljuvlig moseskorg till sin kommande bebis som jag dreglar över och Underbara Claras blogg går ju knappt att läsa när hon lägger upp bilder på sin galet söta son.. Jag vill ju bara kidnappa honom :).
Jag vaknar ju för tillfället och tittar på en tom bebissäng på min sida sängen. Det gör väntan ännu jobbigare.. Längtar efter grodan galet mycket nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar