Leta i den här bloggen

torsdag 24 mars 2011

På dagens agenda stod ett full schema som nästan inte blev något alls till slut.

Syrran skulle komma och fika med mig på dagen, efter det skulle jag hälsa på på Jimmys jobb, hämta Tudor hemma hos mamma och pappa och sedan åka med Semlan och Tudor och hälsa på Vickan och Ellen.

Syrran hade stött på en kräksjuk tant på jobbet inatt och ville inte riskera att jag skulle bli smittad, så det blev inställt.

Efter jag städat upp här hemma lite så åkte jag iallafall iväg till Jimmys jobb en stund. Jimmy och jag fikade och någon rolig kille som kom ut från deras kontorslager frågade om han skulle köra runt mig på jiggen så jag slapp vanka. Då åkte jag vidare.

Det är en lite underlig känsla, när man stiger in i ett rum fullt med främlingar och alla bara stannar, flinar och tittar på mig. Jag måste se fantastiskt rolig ut nu för tiden.

När jag lämnat Jimmy på kontoret så åkte jag hem till mammsen och pappsen för att hämta upp min bulldog. Han vart jätteglad när jag kom och lade sig vid mina fötter. Fick lite mat hemma hos mamma eftersom jag helt glömt bort att äta lunch idag. Kyckling med broccoli och blomkål. Det var jättegott och broccoli innehåller ju mycket järn, så det var ju bra för mig :).

Mamma hade handlat en ny outfit till Grodan. Fantastiskt söt och jag tror den har slagit ut en annan dress jag hade som skulle få följa med till BB.

Nu är jag äntligen hemma igen och Semlan ska komma hit och äta och umgås lite eftersom vi inte kunde mötas hemma hos Vickan då lilla Ellen hade blivit jättesjuk stackarn.

Vecka 33 idag då.. Nu kan väl inte magen bli så mycket större...

Mamma lägger ut lakan på soffan så Tudor inte ska lorta ner
Fina kläder till grodan från mormor
Kyckling broccoli hos mamma

2 kommentarer:

  1. Finaste kläderna =) De där var vårat första inköp efter att vi gjort UL! Supersöta! Våra pojkar kommer vara de gulligaste!

    SvaraRadera
  2. Haha.. Ja det kommer dom.. Och ganska lika verkar det som. Jag vill ha allt som ni köper iallafall :)

    SvaraRadera