Leta i den här bloggen

söndag 6 mars 2011

Tudors sätt att säga godmorgon är att ställa sig med ansiktet en cm ifrån och stirra. Han kan stå så precis hur läge som helst. Det här med att bulldoggar är envisa är absolut ingen myt.

Idag sken solen som om det vore Juni och fåglarna kvittrade utanför fönstret. Underbart!
När solen skiner in genom sovrumsfönstret så brukar jag blotta magen från nattlinnet och låta grodan få se att det är dag nu. Inbillar mig att han får en bättre dygnsrytm därinne då :).

Brunch på Laxön med Familjen Flybring/Thor och Edelbrock stod på schemat och efter att vi gravt fram solbrickerna så styrde vi vår kosa mot restaurang Kungsådran för att frossa i godsaker.

Jag har väldigt vackra vänner, slår det mig när jag sitter och försöker skrapa ur det sista ur koppen med cheesecake som jag skickade Jimmy att hämta åt mig.
Inte nog med att allihopa är väldigt attraktiva människor så har de även fått ofantligt fina barn.

Man kan ju inte annat än att njuta av att se dessa fina små människor (även om det skrämmer mig en aning att det snart är jag som jagar runt och inte har tid att sitta och njuta av den goda maten).



Tudor talar om att det är dags att gå upp.
Jag solar magen lite i solskenet från fönstret.
På med solglajjerna och iväg på brunch



Fantastiskt gott och jag kan verkligen rekommendera Restaurang Kungsådran i älvkarleby

2 kommentarer:

  1. Go du är vackra du :-) puss / Sophie

    SvaraRadera
  2. Blir ju lite rörd när man läser så fina ord..... love u gums

    SvaraRadera