Leta i den här bloggen

fredag 4 mars 2011

Näha, det blev ingen bio idag. Mitt försök till att blåsa håret torrt slutade med svimningskänslor och några pizzor i toaletten.

Ringde till 1177 som tyckte jag skulle ringa förlossningen. Av någon som hette Maria (fantastiskt namn) på förlossningen fick jag höra att de absolut inte ville ta emot mig eftersom jag hade kräkts för det kunde ju vara magsjuka.
"Kom inte hit om inte ungen är på väg ut" var på allvar det vårdråd jag fick hos förlossningen. Sanningen är ju att jag inte hade ringt om jag inte är orolig att mitt dåliga mående drabbar bebis.

En besviken 10 åring skickades hem med farfar istället för lunch på stan med fräsiga semlan och sedan bio...

Om jag börjar må bättre i helgen så ska jag försöka ta mig till bomässan i alla fall.. Simon och Thomas är tydligen där och föreläser.

http://www.bomassa.se/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=373

Det blev inge "Trassel", men nog blev det trassligt allt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar