Leta i den här bloggen

måndag 21 mars 2011




Har precis sagt hej då till min underbara Maria S. Hon kom knallande i morse med en påse muffins och en glatt humör.
Promma med Tudor, fika, prata, fika, skratta och gråta.
Vi försökte oss på en utomhusfika på balkongen också men det var svårt eftersom vi höll på att blåsa bort..

Ikväll är jag gräsänka eftersom J spelar judo. Det gör absolut ingenting eftersom det är "en unge i minuten" på tv och jag ska frossa lite i förlossningar igen..
Jimmy känner att han tröttnat lite på dessa program, men så är ju inte han den som ska krysta ut en 4 kg kropp heller.

2 kommentarer:

  1. Ser att jag var vacker som en dag på bilden *mutter mutter* ;) men hade supermysigt med dig vännen. Ha så mysigt ikväll så ska jag se till att ta fler prommisar till dig. Har ju fler muffinssorter att utforska =) Pussis

    SvaraRadera
  2. Du är välkommen varje dag om du vill gumman.. Jag är ju mest här och jäser :). Pussar i massor

    SvaraRadera