Leta i den här bloggen

onsdag 2 mars 2011

Onsdagskväll

Så vad händer ikväll då?

Jimmy spelar Judo ikväll så då är jag och Tudde själv fram till kl nio eller halv tio. Det enda som är bra när han är borta är att jag har total kontroll över fjärrkontrollen, annars så suger det faktiskt.

Mitt favvogodis som gravid har varit bär rakt igenom (även om det är svårt att tro när man ställer sig på vågen.
Jag gör det enkelt för mig, Frysta hallon som tinas på en tallrik i en timme och sedan pudrar jag över ett lager sötningsmedel. Det blir asgott och jag behöver varken glass eller paj till för att njuta.

Så det är alltså vad som händer ikväll. Tvn visar "The bachelor" Jag går igenom mina favvobloggar och jag äter hallon i mina fina glajjer och min huvudknut...l

Imorgon händer nått spännande. Då går vi in i vecka 30 :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar