Leta i den här bloggen

onsdag 30 mars 2011

Lika som bär

Alltså jag är så himla stor nu..

Jimmy har alltid haft en fobi, Detta nämnde han tidigt i vårt förhållande både en och två gånger.. Det handlar om tjocka tjejer med liten byst. Av någon anledning tycker Jimmy att en tjock tjej med små bröst är det absolut fulaste som vandrar på denna jord...För att klargöra saken vill jag tillägga att han inte alls tycker att större tjejer är fula, bara de har en byst som passar på kroppen. Så egentligen skulle man kunna förfina det hela med att säga att Jimmy har problem med osymmetri . Jag tillrättavisar honom varje gång jag ser att han reagerar på en sådan men nu har en annan fundering kommit upp när det gäller hans fobi.

Jag kan ju knappas säga att jag som även i vanliga fall har en ganska ansenlig kupstorlek någonsin kännt mig träffad av denna fobi men nu är ju magen så löjligt stor så att nu börjar ju faktiskt brösten se små ut i jämförelse och detta skrämmer mig.

Jimmy får om och om igen tala om för mig att jag inte i dagens läge, med vatten som ett helt kraftverk i kroppen, enligt honom är motbjudande.. Han gör sitt bästa för att övertyga mig med det är inte helt lätt.

Han har även nämnt någon gång innan jag vart gravid att han tycker att gravida kvinnor ser lite ut som Winston Churchill. Nu när jag själv är där så kan jag inte glömma vad han sagt och han får om och om igen äta upp sina egna ord.

Nu vill jag även tillägga att det finns ingen bättre man än min och till hans försvar, vem säger inte saker ibland som vi kanske inte tänkt igenom helt? Det är bara jäkligt synd om honom när jag minns precis varje ord han säger


Jag (eller Winston Churchill, sak samma)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar