Leta i den här bloggen

söndag 13 mars 2011

Igår var hur mysigt som helst. Fina Marie som fyllde 26 år *mummel skitunge mummel*. Trots att man blev omringad av fyllgummor (önskar att jag kunde vara en av dom).
Det pratades om allt och inget och diggades till schlagern igår.

Det var väl typ vad jag orkade med igår. När det reflekterades över hur jäkla svullen mina läppar hade blivit under kvällen så kände jag att jag ville åka hem och krypa in i Jimmys famn och gömma mig en stund (de såg på allvar ut som jag hade fått en smäll på tjäften).

Nu ska jag snart bege mig till sandviken på ett "Me and I " party hemma hos Söta Helen. Få se om man hittar nått sött att beställa till grodan.

Jesse, nybliven mamma till ett litet underverk.


Malle hejjar på Erik Saade och fick som ni alla vet sin vilja igenom :).
Vickan och Frugan myser i soffhörnan.
Vackra Marie som var kvällens huvudperson. 26 år igår Hurra hurra hurra
På väg att dra till S-viken och titta på bebiskläder
Puss bulldog, vi ses i kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar