Leta i den här bloggen

måndag 14 mars 2011

Okej.. Det har varit en del gnäll från min sida på den senaste tiden. Jag har tyckt det varit en lååååång vinter och det har ju inte gjort saken bättre att min hälsa inte varit som den ska och jag har känt mig lite som en fånge i min egen kropp och vårat fina hus har till och från känts som min fängelsehåla.

Tänk vad lite sol kan göra skillnad!

Idag skiner solen och jag och Tudor har varit på den längsta promenaden jag orkat gjort på de senaste 8 månaderna och trots att jag fick stanna och luta mig mot någon driva på vägen hem så kände jag mig så lycklig.

Det blir bara bättre härifrån!

Väl hemma vart det en stor kopp te på en av balkongerna. Läste lite ur boken som jag fick av J förra veckan och diskuterade världsproblem med Semlan på telefonen.

Eftersom jag tillika Japan numer är till brädden fylld med vatten, så gav jag upp att ha min fina förlovningsring, som jimmy satt på mitt finger i Thailand i december, på mig idag. Den får hänga i en kedja runt min hals till någon gång i maj och han får sätta den på mitt finger på nytt efter jag givit honom den son vi så längtar efter :)


Te och bok i solen på sovrumsbalkongen :)
Försöker lapa i mig lite D-vitamin :)
Flaggan vajar så fint i vårsolen på vår garageuppfart
Ringen i kedja så länge..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar